2011. január 7., péntek

1. rész folyt.


Levánszorogtam a lépcsőn, fáradtan, kisírt szemekkel, azon járt az agyam, vajon mit fogok mondani nekik? Hogy fogok viselkedni? Aztán ahogy közeledtem hozzájuk veszekedésre lettem figyelmes, üvöltöztek egymással, még sosem hallottam őket így vitatkozni. Kíváncsi lettem ezért az étkezőben maradtam, amiből a konyha nyílt. Úgy sejtettem ott vannak.
Ekkor már tisztán hallottam, hogy rólam beszélnek.
-Hihetetlen vagy! – Hallottam George mély hangját. Most halkabban beszélt, de rettentő ideges volt. - Nem tudom elhinni, hogy miattad veszítjük el Kierát! Pont ahogy megmondtam! Ha nem akarsz mindenáron az egyetlen anyja lenni, és belementél volna, hogy elmondjuk neki az igazat, ez meg sem történt volna, nem ismerek nálad önzőbb embert…!
-Hogy foghatod rám az egészet? – Szakította félbe Hayley - Hisz te is benne voltál! Nem törted magad túlságosan, hogy elmond neki, ugyanannyira hibás vagy! Bár, ha jobban belegondolok, neked kellett volna elmondanod neki, hisz te vagy az apja…
-ELÉG! – Tört ki George – Ha nem szóltam neki és ez rosszul végződött, azt csakis érted tettem, hogy boldog legyél! Ne merd rám fogni, így is kisajátítottad magadnak Kierát, mindenhova magaddal hurcoltad, mígnem a végére engem szinte már meg sem ismert!
-Azért kötődött hozzám, mert az anyja vagyok és szeret engem!
-NEM VAGY AZ ANYJA, jobban tennéd, ha felfognád így tizenhét év után! Neked soha NEM VOLT gyereked, Kierát is elüldözted magad mellől, nőj fel végre és tanulj meg együtt élni a problémákkal!
-Én csak egy normális családot szerettem volna; apa, anya, gyerek, miért olyan nagy bűn ez? Csak meg akartam védeni, nem könnyű elfogadni, hogy az igazi anyád egy ribanc, aki a születésed után még látni sem akart! Kíváncsi lennék, hogy mesélted volna el neki, mikor hatévesen kérdezősködni kezd…
Tovább vitatkoztak, de nem figyeltem már a szavakra. Anyámnak nem kellettem, Hayley a tökéletes család-formába próbált bepasszírozni engem, mint valami játék babát, nem kifejezetten fényes kilátások egy új élet küszöbén. Az én új életemben a szüleim elvesztek és arra várnak, hogy végre megkeressem őket. Az én új életemben van helye Hayley-nek és George-nak, attól függetlenül, hogy hosszú éveken át egy hazugságban éltem miattuk, de ennek ellenére szeretem őket. És ebben az új életben, a világ teljesen más lesz.

-------------------------- O --------------------------

Hayley előkeresett néhány régi papírt, amikből megtudtam, hogy az eredeti nevem Kiera Kylie, szüleim Andrea és Julian és, hogy egy Silvertown nevű helyen születtem. Ami érdekesebb ennél, hogy Hayley adott nekem egy naplót. Édesanyám naplóját, amit a születésemkor bízott rá, hogy ha eljön az ideje a kezembe kerüljön.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése